mammatillMelwin

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av Caroline Lensen - 17 mars 2011 23:54

Just nu är det de enda som får hända det är just pluggande och Melwin vård :) Sen får jag inte lov att göra så mycket mer, jo kolla på Big Brother :) hihi För det får man ju inte missa!! Gurkan äger hela big Brother liksom jag menar ingen Gurkan inget Big Brother så är det bara.

Just nu håller jag på att ta mig i kapp i Bokföring och ämnet efter det vet jag inte vilket jag skall ta några förslag :) ¨

Svenska A

Svenska B

Historia A

Matte B

eller

Naturkunskap A

Vi kanske skall ha en röstning om detta :)

Kram kram så länge nu blir det plugga kanske skriver lite senare :)


  

Av Caroline Lensen - 17 mars 2011 01:25

Så, då har jag börjat att arbeta mig framåt i min jätte hög med läxor och inlämningar. När man ser hur mycket man ligger efter och hur mycket man har att göra så känns det som att man bara skulle ge upp och lägga sig ner på golvet och bara hoppas på att det kanske kan komma en liten hus tomte och göra läxorna åt mig och sen berätta för mig det som jag måste kunna... :) vore inte det perfekt liksom :) haha men nu är det inte så så nu måste ju tyvärr jag ta tag i skiten. Och jag har börjat men det är en ganska bra bit kvar till målet.

Jag började med att kasta mig in i det ämnet jag tycker är roligast just för att få lite inspiration och då fick det bli bokföring.¨

Men efter några timmar av detta så känner jag nu att förkylningen min och tyngden i huvudet börjar att ta övertaget och det blir nog dags att hoppa ner i sängen jämte min söta lilla plutt och bara sova.

Städat har vi gjort också idag och min underbara man har tvättat. Sen har mina föräldrar varit här och lämnat bilen eftersom jag skall på lektion i Götene i morgon kväll :) blä men men det är ju sånt som måste göras.

Nej nu känner jag att jag bara svamlar så nu får det bli sängen och John Blund för mig!

Natti natti och hoppas ni sover gott :)


  

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards