mammatillMelwin

Alla inlägg den 22 mars 2011

Av Caroline Lensen - 22 mars 2011 22:45

Idag skulle jag ju ha gått till biblioteket innan jag åkte till Götene men det hann jag inte för jag kom hemifrån lite försent, var ju tvungen att duscha och käka innan jag kunde åka. Får bli biblioteket i morgon efter lektionen.

Så klockan halv fem kom jag hemifrån och var framme i Götene klockan 17.45 så jag snackade lite med Linda i telefon innan min lektion började.

Sedan var det ju då Matte B som gällde, måste säga att jag förstog mer efter genomgången, så jag hoppas att det är lika klart nu när jag sitter här hemma själv och skall räkna som det var när min lärare hade genomgång. Tyvärr då så hade jag prov på kapitel 1 också idag och det gick inte alls bra, de provet kommer jag ju garanterat att få lov att göra om :( tyvärr. Men det är sådant som händer man kan ju inte vara duktig på allt ;)

När jag kom hem så låg min lilla prins och sov och min kära man välkomnade mig hem :)

Det är först när man åker bort såhär som man inser hur mycket dom man har betyder för en. Min familj är liksom det finaste som finns. Har världens underbaraste man och son och jag älskar er så himla mycket!!

Nu skall jag plugga och sedan blir det sängen, men först av allt blir det två alvedon för jag mår inte så bra känner att min förkylning håller på att ta över min kropp :( när skall det gå över liksom...??

Massa kramar till er och hoppas att ni haft en bra dag!!


 

Av Caroline Lensen - 22 mars 2011 15:26

Ja då är det snart dags att bege sig hemifrån till Götene för att ha matteprov...känns sådär när jag liksom inte fattar nästan någonting av första kapitlet...har börjat titta på andra kapitlet och det förstår jag bättre så får hoppas att detta provet går bra så jag kan lägga kapitel ett bakom mig :)

Jag skall först åka förbi biblioteket innan jag åker och låna boken som vi skall läsa i svenska b på cd-bok så kan jag lyssna på den när jag kör :) smart va.

Nu måste jag lägga på ett kol hörs senare ikväll. Kram på er!!



 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards