mammatillMelwin

Alla inlägg den 11 mars 2011

Av Caroline Lensen - 11 mars 2011 15:50

Igår fick vi fin besök, då kom  Melwins storebror Ludwig och min snälla morfar som hämtat Ludwig och kört ner honom hit till oss eftersom han skulle ner till Malmö och sälja saker. Så han sov här till idag och åkte sedan vidare och kommer tillbaka på söndagkväll för att åka tillbaka till värmlands skogar på måndag :) Inte många som har en så snäll morfar som jag som ställer upp så :) nu har vi en tröttis att ta hand om skriver senare.


 

Av Caroline Lensen - 11 mars 2011 10:26

Igår var vi då på KSS (Kärnsjukhuset i Skövde) och Melwin var på ultraljud och röntken och lite protester var det och lite tårar när dom ryckte och slet i hans stackars små ben. Men efter 4,5 timme så fick vi svaret att det inte var någonting allvarligt och ingenting fel utan att det med största sannorlikhet är växtvärk, om det inte är så att han slagit i benen när han trillat och så. Men igår kväll fick han ett varmt bad och lite alvedon och somnade gott :) Så vi får fortsätta med det i några dagar så skall det nog gå bra :)

Nu skall jag plugga lite för jag har prov i Historia A klockan 13.00 så dags att plugga :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards