mammatillMelwin

Alla inlägg den 25 september 2010

Av Caroline Lensen - 25 september 2010 20:03

Idag började dagen väldigt lugnt, skulle till att bli en slapp dag tänkte vi, eftersom vi stor handlade igår och hade städat så hade i alla fall jag bara tänkt ta de lugnt och plugga lite. Men så ringer min underbara lillebror och frågar om de är okej om han kommer. Och som jag sagt till honom innan så behöver han inte fråga dörren står alltid öppen för mina syskon :)

Så min bror kom hit runt 15.00 så vi bjöd honom på fläskkarre och potatisgratäng och så klippte jag honom också :) så nu ser han respektabel ut igen :P


Sen var de ju så att i morse ringde dom och frågade om Magnus kunde jobba i morgon och han tackade ja så han åkte med Marcus till Göteborg för en timme sedan eftersom de inte går några tåg så tidigt på morgonen på helgerna. Så Magnus skall sova i Göteborg i natt och jag och lilleman blir ensamma igen :(. Men i och för sig så ger de mig tid att plugga lite grann, annars engagerar jag mig ju bara i att sitta och sällskapa Magnus.


Så nu skall jag mysa lite med lilleman så han somnar sen skall jag plugga!!

Hoppas ni haft en bra lördag, och kram på er

Av Caroline Lensen - 25 september 2010 00:04

Idag har det varit en fullpackad dag :). Vi började morgonen med att Magnus åkte in till stan med lilleman och fixade frukost medans jag började att städa lite. :) nämligen så att idag har Magnus varit ledig och kommer att vara hela helgen, vilket han inte skulle varit utan han var lovad jobb men sen helt plötsligt så behövdes han inte. Hatar när de blir så för då räknar man på dom timmarna som han får och sen helt plötsligt så får han inte dom timmar han är lovad. Tycker att det är jävligt dålig stil. Men i alla fall så idag när vi båda var lediga och hade lite tid så tog vi en storstädning här hemma :)

Sedan så mötte vi upp min pappa i stan för att åka och storhandla, men först så käkade vi lite mat på Kinarestaurangen här i stan :) det var faktiskt helt okej om man bortser från att det var massor med grönsaker i min mat som jag fick peta bort :) haha. När vi hade ätit klart och vi alla var mätta och belåtna så åkte vi till Willys för att handla :). Det är nämligen så att vi storhandlar för en hel månad på en gång vilket är väldigt skönt för då vet man liksom att det räcker och man behöver bara handla små saker resten av månaden liksom. Så nu är den också gjord :) när vi kom hem så packade vi in allt och de är alltid samma pysslande när man skall försöka att få  in allt i kyl och frys :) haha men nu är det inne och vi har kollat på Idol.

Vad tyckte ni??? Var de rätt personer som gick vidare?? Jag tyckte det var lite coolt att de är en man med som är 47 år Idols äldsta deltagare någonsin. Haha tycker de är häftigt han kommer ju bli Idol pappa liksom :) Men han var grymt bra så jag höll på att han skulle komma med.

Nej nu skall jag gå och glo lite på tv sen blir de snart sängen är lite trött. Så får vi se vad morgondagen har att erbjuda.

Hoppas ni också haft en bra dag och massor med kramar till er alla!!

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards