mammatillMelwin

Alla inlägg den 14 september 2010

Av Caroline Lensen - 14 september 2010 15:10

Jag tänkte vi skulle ha en liten frågestund, så får vi se om jag får några frågor denna gången. Jag svarar på allt de är bara att fråga vad ni vill!!

Gärna massa frågor :)

Av Caroline Lensen - 14 september 2010 11:23

NU har det varit dåligt här på bloggen men har faktiskt varit borta i helgen :) Vi var hos mina föräldrar i huset fredag till söndag. Magnus var där fredag till Lördag eftersom han jobbade på söndagen så fick han åka till göteborg på lördagen och sova där. I fredags så hjälpte vi till att göra i ordning i huset att ställa i ordning kartonger in mot väggarna och fixa sovplatser till alla som skulle komma. Senare på kvällen så anlände min storebror Andreas först :) min lillebror Marcus och hans flickvän Emma var redan där :) sen så kom min andra storebror och hans familj :) vi hade lite mys på kvällen och sedan var det dags att sova. För på lördagen väntade en massa saker vi åkte in till Falköping för att handla de sista som behövdes och vi kollade till våra katter som hade de jätte bra hemma :)

För att sen skynda oss tillbaka och duka och göra i ordning inför resten av folket som skulle komma. För de var nämligen så att i lördags fyllde min pappa jämt :) Så vi var några stycken som firade honom. Det var jätte mysigt med god mat och trebligt sällskap.

På söndagen tog vi de mest lugnt min morfar kom till huset för att fira pappa i efterskott eftersom han var upptagen på lördagen. Sedan åkte alla hem och mamma och pappa blev ensama i huset. Så detta var våran helg. Den var verkligen lyckad och jag hoppas att min pappa tyckte samma sak :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards