mammatillMelwin

Alla inlägg den 1 september 2010

Av Caroline Lensen - 1 september 2010 23:41

Ja vi måste ju köpa en ny barnvagn våran har ju gått sönder, det går ju att köra den fortfarande men man är ju lite orolig så nu skall vi ut i barnvagnsdjungeln och försöka hitta en bra och smidig vagn. Bara frågan är skall man ha en vagn som är vänd mot en eller kan man ha en vagn som är vänd från en till en 10 månaders bebis??


 

 


Denna vagnen finns på Köpbarnvagn.se


VAd tycker ni?? Kommentera gärna

Av Caroline Lensen - 1 september 2010 23:34

Idag är det då onsdag, hmm här har inte gjorts så där jätte mycket faktiskt vi har torkat lite tvätt som jag tvättade igår så nu skall jag snart packa lite :) jag och Melwin åker nämligen som jag skrivit tidigare till Uppsala i morgon. Skall bli hur kul som helst, bara jobbigt att vi måste byta två gånger men det skall nog gå bra får vi hoppas :).

Jag har också haft min tredje kursstart idag i Samhällskunskap A så nu är det bara två kurser kvar som skall börja. HAr redan ett inplanerat prov som skall vara inne före den 19e september. Shit alltså känns som det kommer bli många kvällar och nätter för lilla mig...

Men som sagt nu skall jag packa och om jag inte är allt för trött efter de så skall jag läsa lite. Puss och Kram på er :) kanske inte blir så mycket bloggande nu på några dagar men ni står nog ut :)

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards