mammatillMelwin

Alla inlägg den 18 september 2010

Av Caroline Lensen - 18 september 2010 16:01

Idag blir en kämpig dag...lite sömn och mycket liv och pluggande. På måndag skall jag verkligen ta mig en välförtjänt ledig dag :) skall bli sååå skönt. Kanske få sova lite i alla fall mellan natten söndag och måndag. För ikväll och inatt blir det inte så mycket sovande, för jag tänkte att jag skulle hinna klart med mitt prov i natt så att jag kunde städa och göra lite i ordning här hemma på söndag innan min man kommer hem. Som har jobbat jätte mycket och varit jätte duktig. Vi har inte setts sen i torsdags :(. Men i morgon kommer han hem först kommer han hem en snabbis på dagen för att rösta men han åker tillbaka till Göteborg för att jobba mellan 15.00 och 22.00


Så har ni tänkt att rösta i morgon? Jag skall gå och rösta men jag vet faktiskt inte ännu på vad jag skall rösta...hmmm men de märker man väll i morgon skall läsa lite om dom olika partierna och se vad jag skall rösta på.


Nu har jag precis matat min son och skall börja plugga snart.

Kram på er allihopa!!

Av Caroline Lensen - 18 september 2010 04:02

MIn blogg har verkligen fått läggas på is! Fast är ju inte så jätte många som läser så kanske inte gör så mycket heller jag vet inte :) fast ni som läser kanske tycker det är kul. MEn i alla flal de har varit så himla mycket och är fortfarande jätte mycket har pluggat till 5 på morgonen dom senaste 3 dagarna. Gått och lagt mig 5 Melwin vaknar klockan 9 leka med honom plugga lite och sen när han lägger sig på kvällen vid 22 så är det bara att fortsätta plugga. Så har det sett ut för mig hade nämligen 2 inlämningar som skulle vara klara idag och sen har jag hemprov som skall vara klart på söndag. Har börjat med de men har en hel del kvar att göra. Men natt blir det inte mer gjort för nu är jag så trött så känns som jag skall somna ståendes. Tänkte bara att jag skulle ta mig tid och skriva några rader här så ni inte tror att jag bara har försvunnit.

Skall försöka att bättra mig litegrann i alla fall och skriva lite oftare.

Hmm sen skall vi se finns de några uppdateringar att skriva om....jo vi har en telefonbänk i våran hall och den är väll en halv meter hög skulle jag tro....med lådor under. Inga lådor var utdragna utan heltplötsligt står lilleman på toppen och bankar i väggen och är jätte glad, då var jag tvungen att lyfta ner honom för att se hur han gjorde och han tar tag och får upp knät efter mycket om och män och liksom drar och hasar sig upp...haha de ser skit kul ut. Han är så duktig mammas lilla prins. och häromdagen så stog han själv utan att hålla i sig i nästan en halv minut.

Ne nu är klockan 04.10 och min säng ser väldigt inbjudande ut så godnatt på er alla som säkert sover för länge sedan

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards