mammatillMelwin

Alla inlägg den 21 december 2009

Av Caroline Lensen - 21 december 2009 22:23

  Äkta kärlek :)  

Inte så jätte glad :)


  

Julmys :)

  


Ganska lycklig

Av Caroline Lensen - 21 december 2009 22:08

Oj igår glömde jag faktiskt bort att skriva...fast det gjorde inte så mycket för jag hade inte så mycket att skriva om :) för det hände inte så mycket igår. Vi tog det mest lugnt hemma och försökte plocka lite. Vek tvätten som vi hade tvättat i lördags och packade väskan vi skall ha med oss till Göteborg nu skall vi bara flla på med Ludwigs kläder. Det enda intressanta som hände igår var att min mormor ringde mig igår och talade om att vi inte kunde komma till dom den 25e. VIlket gjorde mig väldigt sårad...eftersom att min mormor inte träffat Melwin ännu så hade jag hoppats på att hon skulle vara engagerad och glad över att få träffa sitt barnbarnsbarn men det var tydligen inte så viktigt så nu kan det kvitta.


Idag har jag inte gjort så mycket heller har haft någon konstig verk i magen så jag låg mest och myste med min lilla prins :). Sedan var vi nere och hälsade på min morfar, och sen åkte vi in till stan och köpte tågbiljetter för vi skulle ju ha tågbiljetter till hem resan den 27 december. Men när jag kom hem ifrån stan berätta min älskling att han hade fått reda på att han kunde få vara ledig i mellan dagarna....så nu funderar vi på om vi skall åka hem den 27 och sedan åka tillbaka till Göteborg den tp 30e...men vi får se. I morgon skall jag städa lite och sen så skall vi försöka hinna med att ta lite familjekort :) men lägger in lite gamla bilder idag eftersom jag sett att jag inte lagt in så mycket bilder på lilleman.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards