mammatillMelwin

Alla inlägg den 18 december 2009

Av Caroline Lensen - 18 december 2009 21:25

Idag har det varit en kal fredag :), men det vet ni väll redan :P. Idag var jag uppe och skulle köpa en snorsu på apoteket eftersom lilleman var så snorig, så gicka jag upp och frågade hon tanten i disken vart den fanns och vad man behövde, hon plockade fram det jag behövde ha och jag betalade. Sen när jag kom hem så upptäckte jag att det var en sak till man tydligen skulle ha kunde inte tanten ha sagt det så jag slapp att åka fram och tillbaka som en jävla jojo. Så när jag kom hem gick vi ut med Obelix igen så att han fick göra sina behov. När han hade fått en hyfsad lång promenad så gick vi hem och jag satte mig och gjorde lite skolarbete för det var ingen idé att åka ner till stan ännu eftersom Melwin skulle vilja ha mat om ca 1 timme igen. så jag han klart med nästan båda mina skoluppgifter.

När vi kom in till stan så skulle vi se om vi kunde hitta en mössa till älsklingen men kunde inte hitta någon eftersom jag inte riktigt visste vad han ville ha. Sedan råkade jag slinka in på cubus och hittatde Melwins ena julklapp som blev ett par as snygga jeans och ett jätte fin body som det står världens bästa lillebror på. Kommer bilder på det efter jul när han har fått dom för nu ligger dom i paket. Sedan handlade vi lite fredagsmys och nu blir det snart film och lite myskväll med mina två prinsar, eller nej tre prinsar Obelix får också vara med och kolla film. Men först måste Magnus prata klart i telefon hur lång tid de nu kan ta ;)

Skriver kanske lite efter vi kollat filmen också beror på hur sent det blir och hur trött jag blir annars får ni sova så gott och drömma så sött puss på er.

Av Caroline Lensen - 18 december 2009 10:40

God morgon :) Igår kväll ville inte lille man somna förrän klockan halv två och när han hade somnat så dröjde det ca 10 minuter så somnade hans mamma också. Men det roliga i det hela var att klockan två så vaknade han och ville ha mat ;) sådana nätter är ju så mysiga man har precis somnat in så ska men upp igen. Så det slutade med att lilleman fick sova i våran säng i natt, vilket i och för sig är väldigt mysigt. Nej nu hinner jag inte skriva mer för jag måste ut med hunden sen måste jag upp till apoteket och köpa en snorsug för lilleman är väldigt snorig...

Puss och kram syns på stan   

Av Caroline Lensen - 18 december 2009 00:21

Nej nu har även denna torsdag nått sitt slut och det är en dag mindre kvar till helg :). Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, vi lagade mat tillsammans jag och älsklingen och det resulterade i kotletter och potatisgratäng mmm smarrigt.

Sen har jag klippt min älsklings hår och ansat hans skägg vilket verkligen behövdes såg ju ut som en skogsmulle :) men min lilla skogsmulle haha.

Nej nu är det läggdags hoppas jag lilleman har precis ätit och ligger just nu här jämter mig och sparkar och snuttar på sin napp, så skall vi se om han vill sova så att jag också kan få sova. Igår kväll så somnade han ju inte förrän klockan 01.30 så då va jag trött, så hoppas på bättre lycka idag.

Sov så gott och dröm så sött för i morgon väntar nya äventyr i kylan :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards