mammatillMelwin

Alla inlägg den 19 december 2009

Av Caroline Lensen - 19 december 2009 18:30

hmmm så vad har jag gjort idag...inte alls mycket faktiskt vi segade lite i morse och bara låg och pratade i sängen, först gick jag ut med Obelix vid ca 10.00 sen så gick jag och la mig i sängen igen jämte mina prinsar och jag och min älskling låg och pratade till klockan var typ två hihi mysigt! Sedan gick vi upp och gjorde oss i ordning och tog en lång promenad i det iskalla vädret....helt sjukt kallt hade liksom fyra tröjor på mig, snön ligger fortfarande kvar jippi hoppas på en vit julafton fast då får jag nog hoppas eftersom vi skall vara i Göteborg och där brukar inte snön få stanna länge. Vi såg på Mall cop igår..den var ganska bra inte den bästa filmen jag sett men den var väll se värd.


Sen måste jag skriva om någonting annat sjukt jag fick reda på idag. Det finns alltså en sida på facebook som heter PRIS (pedofilernas rätt i samhället) och det finns medlemmar med där....är det inte helt jävla sjukt, vad då rätt i samhället dom har väll ingen rätt för fem öre!! Kan du tänka dig att knulla ett barn så har du väll inga rättigheter den enda rätten du har är att få ett skott i pannan. Då är man så noga med att kolla så folk inte lägger ut naken kort på sig själva men att man öppnar grupper om att pedofiler har rätt...samma sak för något år sedan fick jag höra att det fanns/finns vet ej om den finns kvar men det fanns en hemsida där pedofiler diskuterade hur man kunde ge ett spädbarn en orgasm....Hur jävla sjuk i huvudet är man då!! Alltså det enda dom jävlarna förtjänar är ett skott i pannan eller att själva bli brutalt våldtagna! Jag tänker mig bara om någon skulle ge sig på Melwin liksom nu finns det ingen chans eftersom han är ständigt under  uppsikt av sin mamma och pappa :) men vi tänker tanken.....Jag skulle själv mörda den personen och alla som känner mig vet att jag är absolut inte våldsam av mig men det skulle i det läget vara ett sant nöje att få plåga den jäveln!! Ursäkta språket i detta inlägg men sånt här gör mig verkligen irriterad och förbannad!!

Nu skall vi i alla fall fortsätta att tvätta och städa här borta men jag skriver nog igen lite senare.

Kram på er!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2009 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards