mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 8 maj 2011

Helgen!

Av Caroline Lensen - 8 maj 2011 01:09

Ja denna helgen började faktiskt bra :) Magnus var ledig i fredags, och jag var och gjorde matteprov. Jag tror att det gick ganska bra, så nu har jag bara nationellaprovet kvar och ett omprov så är jag klar med den kursen. På fredag sen eftermiddag kom min pappa och morfar hit och pappa fick lite mat eftersom han inte hade ätit något, min morfar hade varit på besök hos några bekanta där han hade fått mat så han var inte hungrig. När pappa hade käkat lite mat så åkte han ner till stationen och hämtade min mamma :) När dom kom tillbaka så bjöds det på en mycket försenad födelsedagstårta till min mamma som inte fick någon när hon fyllde år. Tårtan hade jag gjort själv dock blev den lite misslyckad eftersom jag inte hade hunnit göra den kvällen innan så flöt dom olika choklad överdragen ihop. Men det gjorde absolut ingenting för tårtan var mycket uppskattad och trots det lilla synfelet så smakade den väldigt bra. Efter fikat så gjorde vi oss i ordning och packade för jag och Magnus och Melwin skulle åka till Göteborg där vi skulle spendera natten eftersom Magnus skulle jobba så valde jag och Melwin att följa med ner denna gången.

När vi kom fram så var det nästan dags att sova, lite fredagsmys med chips och dricka vart det i alla fall.

På lördag morgon när jag och Melwin vaknade hade Magnus redan gått till jobbet, så vi gjorde lite frukost packade ihop och gjorde i ordning efter oss för ett varv på stan.

Där vi träffade bland annat min morfar, min lillebror hans flickvän och hennes lillebror. Sedan åkte vi tillbaka till falköping när Magnus hade slutat och nu sitter jag i soffan och funderar på om jag skall plugga en stund eller om jag skall ta natten för att jag är mycket trött och plugga desto hårdare i morgon, Det lutar åt det faktiskt.

Men först tänkte jag ge er lite bilder som är tagna dom senaste 2 veckorna!

Och massa kramar till er och hoppas ni haft en bra helg och får en väldigt bra sista dag på helgen i morgon. Och just det TACK för presenten jag fick idag ni vet vilka ni är :)


Just det kom på en sak när jag såg bilderna, jag har klippt lilleman också. Första klippningen skedde 27 april och första locken är sparad :)

               


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards