mammatillMelwin

Alla inlägg den 13 maj 2011

Av Caroline Lensen - 13 maj 2011 00:53

Ja då har klockan slagti över tolv och det är fredag den 13e. Så vi får väll se hur mycket otur denna dagen bär med sig :). Idag skall vi ha städdag här hemma och sedan åker Magnus till Göteborg för att jobba helgen så jag och lilleman blir ensamma hela helgen.

Jag har då glömt min laddare till telefonen i huset, så för er som försöker nå mig så går det inte för jag har ingen telefon just nu. Pappa skulle försöka köpa en laddare till min telefon så kanske på lördag har jag en telefon.

Så vad har vi gjort idag? Jag och Melwin har tvättat, sen har vi vilat, lagat mat, diskat och myst och kollat på Lejonkungen. Sen har jag gjort upp ett schema över hur jag skall få mina inlämningar, prov och tider att gå ihop. Så får vi hoppas att jag kan hålla det och att jag får bra betyg på alla inlämningar så det inte blir några omprov för då spricker verkligen hela mitt schema.

Nu skall jag plugga lite sen blir det att krypa ner jämte mina pojkar.

Massa kramar till er och hoppas att ni haft en bra torsdag!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards