mammatillMelwin

Alla inlägg den 15 maj 2011

Av Caroline Lensen - 15 maj 2011 23:18

Ja då var det inte så lång tid kvar på denna helgen. Men tiden går ju fort så vi har snart en ny helg att se framemot. Så har ni gjort någonting roligt i helgen?? Här har vi inte gjort så jätte mycket faktiskt, igår hade vi ett snabb besök av min morfar som lämnade min telefon och en laddare till den, så nu kan man ringa mig igen. OCh tack pappa för att du fixade en laddare till mig.

Igår kollade jag lite på Eurovision Song Contest men fick inte se alla bidrag eftersom lilleman skulle sova, men såg Sverige och jag tyckte att Eric gjorde bra ifrån sig. Och en tredjeplats är ju väldigt bra jobbat faktiskt.

Så vad har man för planer för veckan....en himla massa inlämningar, ett prov, ett muntligt prov och lektion i Naturkunskap. Sen en himla massa mys och gos självklart hihi :). Men nu sitter jag och funderar på om jag skall sova eller plugga i natt. Magnus är ledig i morgon så jag skall försöka komma iväg till skolans bibliotek och kolla lite i en bok som jag måste ha lite fakta ifrån :) Men nu smiter jag så får vi se vad jag beslutar mig för att göra. Puss och Kram till er alla!!!


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards