mammatillMelwin

Alla inlägg den 9 maj 2011

Av Caroline Lensen - 9 maj 2011 23:00

Idag var det då måndag och vi har haft en ganska tuff sådan i denna familjen. Magnus har jobbat hela dagen och var hemma vid 18.00

Fram till klockan 13.00 var Melwin väldigt lugn och snäll men sen vet ja inte vad som hände, han har gnällt och skrikit en hel del, kanske kan det bero på att han har en hel del tänder på G. Fyra stycken i underkäken och en i överkäken. Så det har inte blivit någonting gjort idag. Klockan 17.30 började min online lektion i Företagsekonomi B som slutade 19.00

Sen gjorde vi lite middag och klockan 20.00 var det dags för nattning av lilleman. Dock trots ingen sömn i dag på dagen så tog det 1,5 timme innan han somnade....vad skall jag göra med mitt lilla energi knippe liksom?

Nu måste jag börja plugga tänkte jag så jag kanske kan sova i hyfsad tid.Puss till er!! Hoppas ni haft en bra måndag!


 


Av Caroline Lensen - 9 maj 2011 10:14

ja då var det måndag igen och en ny vecka med nya möjligheter. Vi vaknade vid halv tio i morse och då fick Melwin gröt. Och nu sitter vi och myser lite framför tvn och skall väll snart försöka sätta lite fart här hemma.

Sen blir det lite pluggande ikväll, har online lektion mellan 17.30-19.30 så vi kanske kan hålla tummarna på att nya modemet kommer. Vårat har ju hänt något knas med så Comhem lovade att skicka ett nytt.

Sen skall vi leta rätt på en miljonär idag :) haha nej skämt och sido men tänk om man kunde hitta någon miljonär som kunde skänka en lite pengar, jag menar det skulle ju inte direkt svida i deras plånbok haha. Nej nu skall jag glo lite på tv innan jag får börja dagen med lite vettiga saker.

Puss och Kram på er alla!!


 

Av Caroline Lensen - 9 maj 2011 01:38

Nej nu har jag pluggat så det räcker, för om jag skall orka morgondagens utmaningar så är det bäst att sova. Det är nämligen så att jag har tänkt se hur det går för lilleman om han skall få vara vaken hela dagen utan att sova middag...eftersom att han har svårt att somna på kvällarna och inte somnar förrän runt 22 så skall jag prova att låta honom vara vaken, vilket kommer ge mig en massa att göra eftersom jag måste sysselsätta honom så han inte blir gnällig :) så önska mig lycka till!

Magnus jobbar i morgon mellan 7.30-15.30 så han åker härifrån klockan 05.06 Jag har hunnit att skicka in en inlämning och sen har jag börjat på en ganska stor inlämning i bokföringen som jag har kommit halvvägs med. Jag funderar på om jag skall föröska göra mig klar med ett ämne itaget eller om jag skall hoppa så som jag gör just nu...får fundera på det lite och se hur jag skall göra. Men nu skall jag sova natti natti på er och hoppas att ni sover gott :)

Avslutar med en fin bild :)


 


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards