mammatillMelwin

Direktlänk till inlägg 6 maj 2011

Städdag och fin besök!

Av Caroline Lensen - 6 maj 2011 01:03

Idag har jag och Melwin haft en städdag, mammas duktiga kille hjälpte mamma att tvätta borden och sopa golvet, när dammsugaren kom fram var det dock inte alls lika kul. Men vi klarade det bra, skall passa på att moppa golvet i morgon när min man är hemma så han kan underhålla lilleman. I morgon har jag prov i Matte B jag hoppas att det skall gå bra skall fortsätta plugga lite i morgon för jag känner att det inte är så mycket just nu som fastnar ändå så lika bra att sova lite.

Idag hade vi fin besök av min pappa och min morfar! Dock en snabb visit, men trevligt ändå. Så nu skall jag passa på att gå och vila, Melwin hade svårt att somna inatt och fick försöka natta honom från 20.00 till 23.50, trots att han inte sovit någonting under dagen. Undrar vart han får sin energi ifrån liksom.

Han hade förrästen 39,8 graders feber i Onsdags, dock tror jag att det beror på dom 5 nya små söta tänderna som han har på väg upp i munen.

Nej nu måste jag nana....puss och kram på er!!


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Caroline Lensen - 6 juli 2011 21:45

Nu har jag bytt plats på min blogg och hoppas att ni skall följa mig där istället :)   http://melwinomamma.blogg.se ...

Av Caroline Lensen - 4 juli 2011 20:34

Då var det måndag igen... undrar egentligen hur många måndagar man kommer att vara med om innan man dör...IDag vaknade Melwin tidigt efter att ha skrikit till klockan halv tre på natten...vet inte varför riktigt mer än att han hellre ville vara uppe ...

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gj...

Av Caroline Lensen - 1 juli 2011 23:29

Ja idag har föräldrarna Lensén legat hemma sjuka med en liten piggelin kille, som haft en massa energi. Klockan 14.20 fick jag en tid till läkaren eftersom jag trodde jag fått hasfluss, men som tur var så var det inte så. När vi kom hem åt vi lite ma...

Av Caroline Lensen - 30 juni 2011 17:32

Ja idag har jag och Melwin varit hos tandläkaren och dom kollade hans tänder och jag fick beröm för att jag borstat dom så fint och dom tyckte han hade jätte fina tänder :) Då växte jag några meter kan jag ju ärligt säga. För ja det är jag som sköter...

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards