mammatillMelwin

Alla inlägg den 24 februari 2011

Av Caroline Lensen - 24 februari 2011 22:23

Ja då var man hemma igen....fan ibland är det lite jobbigt att bo på en mindre ort...nu är ju inte Falköping jätte litet men ibland känns det som så. För när vi bodde i Karlstad och jag studerade på distans så behövde jag i alla fall inte flänga och fara mil hit och mil dit. Men det måste jag säga är en nackdel här. Att man måste åka på olika lektioner i olika städer/byar :) haha

Idag har jag då varit i Götene och haft Historia lektion....en ca 10 mils resa för mig fram och tillbaka och visst det är väl inget jobbigt så att göra men så himla dumt för jag hade istället för att sitta och köra bil i 2,5 timme kunnat sitta hemma dom timmarna och pluggat. Sen saknar jag ju min familj också all tid borta från dom är ju jobbig...

Så vad händer nu?? Inte alls mycket jag skall alldeles snart ta och krypa ner i sängen, och idag flyttar jag nog inte över min skrutt till sin säng utan han får nog sova  hos oss så jag kan gosa lite efter att ha varit borta större delen av dagen.

I morgon får vi fin besök :) skriver mer om detta i morgon :)

Kram på er och hoppas ni haft en jätte bra torsdag :)


 

Av Caroline Lensen - 24 februari 2011 13:32

Usch!!

Är det någon som någon gång suttit i ovishetten, ovishetten om beskedet du kommer att få är positivt eller negativt. Om din framtid kommer att ändras eller om den inte kommer att göra de?? Två veckor kan gå så himla fort men när du väl väntar på någonting så känns två veckor så himla långsamt, det känns som dom aldrig skall rinna ut och att det aldrig skall gå förbi.

Att leva mittemellan det positiva och det negativa är absolut ingen rolig känsla, jag försöker att inte tänka så mycket på det utan låta dagarna rulla förbi. Bara ge mig styrkan att ta emot beskedet oavsett om det är positivt eller negativt!!

( Vill bara skriva att jag är inte döende eller så eller väntar på ett besked om någon sjukdom eller så bara så att ni inte blir oroliga!! Vissa av er vet nog redan vad det gäller och ni andra kommer kanske att få reda på det tidsnog!)


 


Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards