mammatillMelwin

Alla inlägg den 10 februari 2011

Av Caroline Lensen - 10 februari 2011 21:06

Okej då blir det en snabb liten uppdatering över vad som har hänt. Förutom en massa pluggande så har Melwin börjat att gå stadigare och stadigare. Nu gör han inget annat än att promenerar. Så fort han sätter sig på rumpan så går det lika fort upp igen :) Min lilla prins. Sen så har vi varit på öppna förskolan här i falköping några gånger och även gått på deras unga föräldrar grupp, verkligen jätte kul att vi börjat komma ut lite och träffa lite människor, och än så länge är det bara trevligt folk som vi har stött på .

hmm något mer som hänt...jo melwin har börjat att rita teckningar nu när hans mamma och pappa äntligen har köpt honom kritor, så han har gjort en fin teckning till mormor och morfar och sen så har han gjort en till sin pappa :).

Sen har han också fastnat för våran sopborste här hemma :) så han går runt och sopar överallt, det är allt från golvet till sängen till katterna... haha såå himla söt.


Nej så bortsett från allt pluggande och så så är det faktiskt inte mycket mer som hinns med på dagarna, vi var nere i Göteborg också någon dag här och hämtade mina glasögon....ja dom hade ju gått sönder igen...men nu gäller det att vara riktigt försiktig för det var tredje paret som gick sönder.

Nu skall jag fortsätta plugga men i morgon eller på söndag skall jag försöka att hinna lägga in lite bilder. Vi skall nog ut till mamma och pappa i helgen :) men skall ta lite fina bilder och lägga ut :)

Kram kram på er kanske skriver lite senare :)


 

Av Caroline Lensen - 10 februari 2011 02:10

Nej nu har jag varit riktigt dålig på att blogga på ett tag. Men jag lovar att det skall bli bättring på den fronten, men inte i natt. Tänkte göra ett kort inlägg och tala om att jag lever :),  har bara haft så fruktansvärt mycket att göra.
Och så har jag halkat efter lite men nu är jag nästan ikapp igen :) Men lovar att skriva och uppdatera er om allt roligt som har hänt :) Kram kram så länge och sov så sött


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards