mammatillMelwin

Alla inlägg den 11 februari 2011

Av Caroline Lensen - 11 februari 2011 21:22

Idag vart det en tripp till Skövde, en snabb sådan :) vi var där och kollade lite kläder till lilleman och det vart nästan en helt ny garderob :) här kommer lite bilder på de ny handlade kläderna.

Jag har klippt och klistrat lite i paint med bilderna :)


        Så här ser alltså det nya tillskotten ut till Melwins Garderob.

Hade vi vetat innan vi bokade tågbiljetten till Skövde att det skulle vara så mycket förseningar så hade vi nog inte åkt, men när vi väl kom ner till centralen i Falköping var just vårat tåg faktiskt inte försenat, medan de fanns andra tåg som var upp till 2 timmar försenat så då kan man snacka om flyt :)

Efter några timmar i Skövde så skulle vi ta tåget hem igen och centralen var full av folk som väntade på försenade tåg. Jag gick fram och köpte en tåg biljett i sj kuncentral och fick en biljett till det enda tåget som inte var försenat som till och med stog inne på perongen så vi skyndade oss till tåget :)


När vi alla tre väl kom hem så diskade jag lite, och efter det så lagade Magnus jätte god mat :) Viltbiffar med potatisgratäng :) mmmm skulle kunna äta ihjäl mig, men de gjorde jag inte utan åt mig bara riktigt mätt :)

Dom uppskattades av Melwin också som stog och sa mmmm haha sötnosen.

Nu skall jag plugga lite och sen blir det nog sova i hyfsad tid idag för jag är ganska trött.

Och som jag lovat tidigare blir de nog lite bilder i morgon också :)

Kram kram på er!

Hoppas ni haft en bra början på helgen :)


 

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards