mammatillMelwin

Alla inlägg den 3 juli 2011

Av Caroline Lensen - 3 juli 2011 13:39

Ja i helgen är vi i Trädet hos mina föräldrar, fast av dom två så är det bara min pappa som är här. Min mamma är i Göteborg och jobbar. Här är också två av mina bröder och min morfar var här igår men åkte tidigt idag för att åka på en loppis. Igår gjorde vi i ordning lite i trädgården, bjöd på mat och hade det allmänt mysigt. Rev tapet gjorde vi också. Just nu sover lill prinsen och jag funderar på om jag skall gå upp och spackla lite vägg :) så att vi kan måla nästa helg hade varti kul att få det gjort speciellt nu när pappa har fixat en grym apparat som gör att tapeten lossnar skit lätt :).

Måste ju erkänna att jag blir riktigt sugen på att köpa hus när man är här ute, Melwin älskar att vara i trädgården och springa runt och busa med alla :) Nej nu skall jag sätta lite fart så jag hinner göra någonting medan Melwin sover för sen blir det full rulle igen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Fråga mig

5 besvarade frågor

Senaste inläggen

Arkiv

Besöksstatistik

Gästbok

RÖSTA !!

Vad tycker ni om min blogg?
 Jätte fin
 Du behöver göra den bättre
 Jag är avundsjuk
 Jätte dålig
 Du behöver skriva mer intressanta saker
 Jag skall tipsa dig!! (skriv under kommentarer)

Ovido - Quiz & Flashcards